Fashion agency, czyli agencja PR, która działa w branży modowej. Czym się zajmuje?

Agencje public relations (PR) nie są nowością (w Polsce działa ich kilkaset!) i stanowią charakterystyczny element dużych rynków – Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Niewiele z nich zdecydowało się jednak podjąć działania w branży modowej. Wyjątkiem bez wątpienia jest Aliganza – nowoczesna fashion agency, tworząca strategie komunikacji dla marek z sektora fashion. Z czym wiążą się codzienne wyzwania? Przeczytaj!

Czym zajmuje się fashion agency?

Fashion agency to agencja public relations mająca wśród klientów projektantów i marki modowe, produkujące odzież, obuwie i dodatki. Głównym filarem działalności agencji, która zdecydowała się podjąć obsługi przemysłu modowego jest tworzenie strategii komunikacji dla marek z sektora fashion, a także, jak w przypadku działalności fashion agency Aliganza, beauty i lifestyle.

Sukces fashion agency, czyli co wyróżnia najlepszych

O sukcesie fashion agency decydują oferta i sposób jej realizacji, a o profesjonalizmie, liczba i prestiż obsługiwanych klientów. Najbardziej znane agencje public relations, działające w branży modowej proponują opracowanie strategii komunikacji, pośrednictwo pomiędzy marką a mediami (relacje z mediami pozwalają dotrzeć do grup docelowych i budować relacje bezpośrednio z nimi), a także monitoring mediów, consulting modowy, pomoc przy repozycjonowaniu marki i lokowanie produktu. Zakres świadczonych usług obejmuje również administrowanie profilami na portalach społecznościowych, najlepsi podejmują się produkcji ekskluzywnych wydarzeń, dostępnych wyłącznie dla wyselekcjonowanego grona odbiorców.

Dlaczego Aliganza jest najlepszą fashion agency w Polsce?

Aliganza nie bez powodu plasuje się w czołówce najlepszych i najbardziej znanych fashion PR agency działających na polskim rynku, zajmując pierwsze miejsce. Agencja w sposób profesjonalny zajmuje się klientami z branży mody, a sukces (również na rynkach zagranicznych) zawdzięcza starannie wypracowanym kompetencjom:

– media relations, czyli relacje z mediami,

– creative lab, czyli kreatywne podejście do celów biznesowych, działania cross marketingowe i współpraca z influencerami, a także – wysokiej jakości content pod social media i SEO oraz nieszablonowe sesje zdjęciowe,

– events & projects, czyli produkcja ekskluzywnych wydarzeń, w tym m.in. eventów fashion, warsztatów i pokazów mody oraz wsparcie przy zarządzaniu listą gości lub nawiązaniu współpracy partnerskiej,

– influencer marketing, rozumiany jako m.in. kampanie nastawione na budowanie zasięgu i identyfikacja Ambasadorów,

– digital, czyli budowanie strategii aktywności w social mediach, skuteczne zarządzanie treściami na stronach WWW oraz prowadzenie blogów firmowych,

– expertise, czyli wieloletnie doświadczenie i kompleksowa wiedza, wynikające ze współpracy z globalnymi markami.

Previous post Przepisy na biszkopty których w tej chwili poszukujesz
Next post Dlaczego powinieneś być dobrze widoczny w Google Maps?