Dlaczego powinieneś być dobrze widoczny w Google Maps?
Google umożliwia właścicielom firm stworzenie własnej wizytówki która będzie widoczna przykładowo przy wyszukiwaniach lokalnych lub też przy wyszukiwaniach związanych z nazwą firmy.
Dzięki temu możemy zawrzeć dodatkowe informacje, możemy podać dane kontaktowe, adres, numer telefonu ułatwiając w ten sposób kontakt naszym potencjalnym klientom. Dodatkowo w mapce znajdą się także zdjęcia lokalizacji, godziny otwarcia oraz opis naszej działalności. Dzięki temu nasza firma będzie pojawiała się w Google na konkretne zapytania lokalne, dając nam dodatkowe wejścia, zatem warto stworzyć darmową wizytówkę w mapach Google.
Mapy Google to szansa promocji dla firm lokalnych
Posiadanie wizytówki w mapach to fizyczne zaznaczenie naszej firmy, dzięki temu możemy wzbudzić większe zaufanie. Dodatkowo oferujemy klientowi inne formy kontaktu przykładowo numer telefonu. Zatem mapka Google może bardzo pozytywnie wpłynąć na zdobywanie nowych klientów. Jest to bardzo dobry pomysł dla firm które nie posiadają jeszcze własnej strony internetowej aby w pewien sposób zaistnieć w sieci. Możemy zauważyć że nasze strona nie zawsze będzie pojawiła się na pierwszym miejscu dla wyników mapek. Powinniśmy podjąć szereg działań które pozwolą nam znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu będziemy zdobywali więcej wejść, nasi potencjalni klienci będą częściej się kontaktowali.
Google może nagrodzić wyższą pozycją firmy które posiadają dobry opis, który zawiera odpowiednie słowa kluczowe. Dodatkowo czynnikiem rankingowy mogą być opinie pozostawione przez klientów. Pamiętajmy iż każdy może zostawić opinię, opis swoich wrażeń jak również przyznać punkty od 1 do 5. Dobrym pomysłem będzie zdobywanie linków ze stron branżowych, mogą być to także lokalne katalogi stron. Aby lepiej zaznaczyć lokalizację naszej firmy możemy na stronie www umieścić nazwę miasta w którym prowadzimy działalność, może to bardzo pozytywnie wpłynąć na nasze pozycjonowanie w mapach.
Skuteczne pozycjonowanie wizytówki google może przynieść nam bardzo pozytywne wyniki, możemy zdobywać więcej odwiedzin niż konkurencja. Dzięki temu możemy wiele zyskać stosunkowo małym nakładem pracy. Wizytówka Google to doskonałe narzędzie marketingowe dla firm działających lokalnie, obszarem może być miasto czy też dzielnica. Należy pamiętać, iż wielu użytkowników dodaje nazwę miasta do wyszukań lokalnych.