Wskazówki, jak zdobyć biznes dzięki e-mail marketingowi
Jeśli po raz pierwszy zakładasz firmę, możesz nie wiedzieć, które strategie marketingowe przynoszą najlepsze wyniki.
Marketing e-mailowy to świetny sposób na dotarcie do klientów i klientów. Poniższy artykuł zawiera kilka wskazówek, które możesz wykorzystać, aby zwiększyć skuteczność swojej kampanii e-mail marketingowej.Nie wysyłaj e-maili marketingowych do osób, które o nie nie poprosiły. Wysyłanie niechcianych e-maili marketingowych do osób, które ich nie chcą, spowoduje, że Twoje wiadomości e-mail marketingowe zostaną oznaczone jako spam. Spowoduje to zły wizerunek Twojej firmy, a Twój adres IP zostanie zablokowany, jeśli wiele osób narzeka na Twoje e-maile, co oznacza, że nikt nie otrzyma Twoich e-maili.Rozważ użycie szablonu, który pozwoli każdemu odbiorcy otrzymać spersonalizowaną wiadomość w pozdrowieniu. Ludzie przychylniej odpowiadają na e-maile adresowane do nich osobiście i są mniej skłonni do odrzucenia wiadomości. Ta personalizacja jest łatwa do wykonania i pozwoli wzmocnić relacje z Twoimi klientami.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Każda wiadomość wymaga jasnego przekazu. Może to pomóc uniknąć znudzenia lub zdezorientowania klientów z powodu przeładowania informacjami. Stwórz jedną wiadomość, postaraj się, aby była w miarę krótka i rzeczowa. Twoi klienci będą zadowoleni, że nie są bombardowani zbędnymi danymi.Powinieneś korzystać ze wszystkich rodzajów zasobów i dowiedzieć się jak najwięcej o e-mail marketingu. Sprawdź w Internecie i bibliotece książki na ten temat. Możesz również rozważyć udział w lokalnych zajęciach lub warsztatach w Twojej okolicy, aby uzyskać odpowiednie informacje lokalne.E-maile marketingowe powinny zawierać bardzo mało grafik. Niektóre programy pocztowe będą blokować wiadomości e-mail wypełnione grafiką, więc niektórzy członkowie Twoich odbiorców mogą nawet nie mieć dostępu do Twoich informacji.
Zbyt wiele grafik może również wywołać filtr wiadomości-śmieci obecny w programach pocztowych, uniemożliwiając wyświetlenie Twojej wiadomości.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów.
Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.E-mail marketing powinien mieć branding Twojej firmy. Z tego powodu ważne jest, aby utworzyć szablon, który zawiera Twoje logo i spójne formatowanie we wszystkich materiałach marketingowych. Dzięki temu Twoje e-maile będą wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne.Oprócz korzystania z marketingu e-mailowego, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Powinieneś spróbować zbudować listę e-mailową najlepiej jak potrafisz, korzystając z kontaktów osobistych i internetowych. Nie powinieneś kupować ani wynajmować list nazwisk, które wyślesz e-mailem w celu podbicia biznesu. Nie ma gwarancji, że którakolwiek z osób, z którymi się skontaktujesz, będzie zainteresowana, a nawet możesz zostać zgłoszony do dostawcy usług poczty e-mail.Aby budować swój biznes i łączyć się z klientami, dobra strategia e-mail marketingu może być najlepszym wyborem. Możesz stworzyć wyróżniającą się kampanię e-mail marketingu, korzystając z porad zawartych w tym artykule i pozostając otwartym na nowe udoskonalenia, które możesz włączyć do swoich wysiłków.